  • 1. Data: 2002-08-19 06:32:13
    Temat: Praca a szkola
    Od: Hermi <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Obecnie ucze sie w szkole wieczorowej, do tej pory bylem zarejestrowany jako
    bezrobotny bez prawa do zasilku, jednak podjolem prace na umowe zlecenie w
    pewnej firmie. Okazjonalnie gdzies uslyszalem iz praca na umowe zlecenie
    liczy sie do emerytury, mnie to troche zastanawia, bo w takim wypadku musze
    chyba placic ZUS- na to mnie jednak nie stac, czy jednak jako ze ucze sie
    to nie musze, wyrobic NIP- to wtedy nie bede mogl byc zarejestrowany w
    urzedzie pracy przez co trace opieke lekarska.