  • 1. Data: 2005-04-21 11:52:30
    Temat: Praca a miejsce stalego zameldowowania.
    Od: "GrypH" <a...@w...pl>

    Witam.

    Za jakis czas zamierzam zacząc szukac pracy w miescie, w ktorym nie bedę
    zameldowana na stale
    tylko na okres tymczasowy.
    Jednak czy nie jest to przeszkoda dla pracodawcw zeby mnie zatrudnic ??

    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Ewa

  • 2. Data: 2005-04-21 13:43:40
    Temat: Re: Praca a miejsce stalego zameldowowania.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    GrypH wrote:
> [...]
    > zameldowana na stale
    > tylko na okres tymczasowy.
    > Jednak czy nie jest to przeszkoda dla pracodawcw zeby mnie zatrudnic ??

    raczej nikogo to nie interesuje gdzie mieszkasz.

  • 3. Data: 2005-04-21 14:34:56
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Użytkownik "GrypH" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zameldowana na stale
    > tylko na okres tymczasowy.
    > Jednak czy nie jest to przeszkoda dla pracodawcw zeby mnie zatrudnic ??

    Teoretycznie nie powinno mieć to znaczenia, choć czasem pracodawca daje taki
    wymóg, ale jest to tylko jego własne kryterium.
    Według przepisów, meldunek w innym mieście stanowi podstawę do "zwiększonych
    kosztów uzyskania przychodów", ale to chyba nie ma znaczenia dla pracodawcy
    a tylko dla Ciebie (odliczenie od dochodu).

    Przez pare lat stały meldunek miałem 400km od miejsca gdzie pracowałem.
    (czasowo też byłem zameldowany też tylko przez pewien czas w tym mieście
    gdzie pracowałem) - nigdy nie miałem problemu.

    Piotr K.

  • 4. Data: 2005-04-22 06:43:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Piotr K. wrote:
    > Według przepisów, meldunek w innym mieście stanowi podstawę do "zwiększonych
    > kosztów uzyskania przychodów", ale to chyba nie ma znaczenia dla pracodawcy
    > a tylko dla Ciebie (odliczenie od dochodu).

    Nie meldunek, tylko fakt zamieszkiwania.
    Meldunek w innym mieście nie daje ci prawa do podwyższonych kosztów.
    W razie kontroli jesteś w plecy o parę złotych.