  • 1. Data: 2005-04-21 10:39:05
    Temat: wszczecie postepowania egz. - odwolanie ?
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@n...spam-pl>

    Witam,

    w 2003r zostalem pozwany przez firme Open-Net o brak wplaty
    za rzekomy abonament za uslugi z ~2000-2001 ktorych nigdy nie
    zamawialem (o czym jednoznacznie swiadczy brak jakichkolwiek
    dowodow, umowy, logow etc).

    Sprawa toczyla sie w Sadzie Grodzkim. Ten niestety przyznal
    racje Open-Netowi ale tylko dlatego ze moj sprzeciw nie zostal
    wziety pod uwage (dostarczony na zwyklej kartce papieru, nie na
    urzedowym druku). Pozatym termin zaplaty ustalony w fakturach
    byl wczesniejszy niz -3 lata, wiec byly to zaleglosci przedawnione!

    Kwota naleznosci to 300 pln + 355 pln odsetek + koszty procesu
    i egzekucji. Myslalem, ze wszystko sie wyjasnilo i Open-Net
    wycofal pozew niestety dzisiaj otrzymalem pismo od komornika:
    "Zawiadomienie o wszczeciu postepowania egzekucyjnego".

    Czy moge sie jeszcze od decyzji Sadu odwolac ?

    W stopce widze:
    "Stosownie do art. 795 par. 2 kpc dluznik ma prawo zlozyc
    zazalenie na postanowienie Sadu co do nadania przeciwko niemu
    klauzuli wykonalnosci".

    Nie wiem tylko:
    - czy to zazalenie to sprzeciw ?
    - na jakim druku powinienem je zlozyc ?
    - czy sprawa zostanie wtedy jeszcze raz rozpatrzona ?
    - czy komornik wstrzyma egzekucje (mam mu dostarczyc kopie?)

    Dzieki pieknie za pomoc, cisnienie mi skoczylo jak otworzylem
    do pisemko i zobaczylem na nim Open-Net. Z tego co wiem nekaja
    w ten sposob nie tylko mnie.
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    GSF 600S '03 (black)

  • 2. Data: 2005-04-21 12:51:07
    Temat: Re: wszczecie postepowania egz. - odwolanie ?
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Adam Szendzielorz napisał(a):
    > Czy moge sie jeszcze od decyzji Sadu odwolac ?

    nie
    trzeba było prawidłowo wnieść sprzeciw

> [...]
    > "Stosownie do art. 795 par. 2 kpc dluznik ma prawo zlozyc
    > zazalenie na postanowienie Sadu co do nadania przeciwko niemu

    nie ma druku

    > - czy sprawa zostanie wtedy jeszcze raz rozpatrzona ?

    nie

    > - czy komornik wstrzyma egzekucje (mam mu dostarczyc kopie?)

    nie
    zażalenie na nadanie klauzuli wykonalności ma na celu podważenie
    zasadności nadania klauzuli, a nie prawidłowości wyroku (nakazu)
    jeśli ten był prawomocny, to klauzula została nadana prawidłowo
    składanie zażalenia nie ma sensu

    KG

  • 3. Data: 2005-04-21 13:01:12
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@n...spam-pl>

    Witam,

    >nie
    >trzeba było prawidłowo wnieść sprzeciw

    Wnioslem, ale nie na odpowiednim formularzu niestety :(
    Wyrok jak wyrok - to byl nakaz zaplaty.
    Naprawde nie mozna jeszcze jakos tego odkrecic ?

    Paranoja :( ponad 7 stowek niesprawiedliwie w bloto..
    pozdr.

  • 4. Data: 2005-04-21 13:29:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Adam Szendzielorz napisał(a):

    > Paranoja :( ponad 7 stowek niesprawiedliwie w bloto..

    Nauka też kosztuje.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 5. Data: 2005-04-21 13:49:23
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@n...spam-pl>

    Witam,

    > Nauka też kosztuje.

    Jasne, tylko czemu na tym ma bogacic sie nieuczciwa firma ?
    Nie rozwijam tematu dalej, dla mnie EOT.
    Dzieki za odpowiedzi.
    pozdr.