    From: Hurng <h...@t...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Praca ...
    Date: Sat, 04 Feb 2006 07:32:47 +0100

    Witam w mojej pracy zaczyna sie robic nie przyjemnie wczoraj zwolniono
    jednego czlowieka a wlasciwie to nie zwolniono lecz kazano mu wypisac
    podanie o urlop bezplatny na 2 miesiace ja tez zaczynam sie bac ze strace
    prace.
    W tej firmie pracuje od 4 lat i kilku miesiecy ( jest to moja 1 praca )
    umowa konczy mi sie w grudniu w umowie mam 2 tygodniowe wypowiedzenie czy
    firma moze zmusic mnie do podpisania takiego podania ??
    Czy jesli zostane zwolniony przysluguje mi odprawa jakie wogle mam prawa
    ?? Co moge zrobic jak sie bronic ??