  • 11. Data: 2004-05-03 10:12:34
    Temat: Re: Pozyczka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 2 May 2004, Borszczuk wrote:
    [...]
    >+ Wiem na czym polega sprzedaz, ale jak nie zaplaci to co? Bede sie uzeral
    >+ dlugo i namietnie - kazac dac weksel czy jak na reszte kwoty?

    "a dlaczegóż by nie" ?
    Poczytaj najpierw o wekslach (chyba że cię urażam :] bo dziennie
    z pięć wystawiasz :)) np. www.weksel.pl coby na czyms nie wpaść.
    Jak na mój gust - wyjdzie zdecydowanie taniej niż zastaw :), jak
    kupujący dysponuje majątkiem lub przychodami....
    BTW: ktoś (nie?)dawno wspominał o dobrowolnym poddaniu się
    egzekucji: zdaje się że wręcz nie wymaga udawania się do sądu.
    Ale mało widać na ten temat :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2004-05-03 16:47:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > BTW: ktoś (nie?)dawno wspominał o dobrowolnym poddaniu się
    > egzekucji: zdaje się że wręcz nie wymaga udawania się do sądu.

    Dobrowolne poddanie się jest możliwe w akcie notarialnym. A więc weksel
    musiał by być tam sporządzony. Nie ma to większego w tym wypadku sensu.
    Jeśli idziemy w tę stronę, to wystarczy umowę zawrzeć przed notariuszem.
    Sprzedający jakby co do sądu musi iść, ale tylko po nadanie klauzuli
    wykonalności.

  • 13. Data: 2004-05-03 21:19:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 3 May 2004, Robert Tomasik wrote:
    [...]
    >+ Dobrowolne poddanie się jest możliwe w akcie notarialnym.

    Thx. za objaśnienie, to mi wyparowało :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2004-05-04 16:38:11
    Od: "JO" <j...@w...pl>