    From: "rg" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pozew "przeciwegzekucyjny" - czy tak można?
    Date: Mon, 06 Jun 2011 19:10:33 +0200

    Mam zasądzone od mojego dłużnika ok. 1000zł.

    Problem w tym, że jest mi on winny większą kwotę, a dopiero teraz będę składał
    pozew. Mój dłużnik już złożył wniosek do komornika.

    Czy w pozwie mogę zawrzeć żądanie o umorzenie tego postępowania (+ wniosek o
    wstrzymanie egzekucji w trybie zabezpieczenia)? Czy do tego powinienem złożyć
    odrębny pozew?

    Wydaje mi się, że mogę to zawrzeć w jednym pozwie, ale chcę się upewnić.
    (dodam, że komornik i sąd to ta sama dzielnica)