    From: <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pozew - prosze o pomoc
    Date: Mon, 15 Apr 2002 19:26:42 +0200

    Chcialbym skierowac pozew do sadu przeciwko osobie fizycznej. Sprawa dotyczy
    zaplaty za usloge ktora swiadczyla moja sp.z. o.o. Niewiem do jakiego sadu
    nadaje sie sprawa tzn gdzie mam zlozyc ten pozew. Myslalem ze wlasciwy
    bedzie sad gospodaryczy , ale mam pewne watpliwosci. Niewiem jak mam sie tam
    podpisac i jako kto wystepowac , czy jako spolka czy ja z imienia i
    nazwiska.
    Ile odpisow pozwow i zalocznikow musze przeslac do sadu?
    dziekuje za wszelka pomoc.

    Piotr