  • 1. Data: 2005-01-09 21:57:12
    Temat: Kiedy umowa na czas nieokreślony?
    Od: "Ola Barabalik" <o...@p...net>

    Pracuję 2 i pół roku, w pewnej firmie i miałam takie umowy
    - 3 mc okres próbny
    - 2 umowy na czas określony (1 rok)

    i teraz

    czy pracodawca zobowiązany jest prawnie, dać mi już nową umowę na czas
    nieokreślony
    czy ma prawo dać mi kolejny raz na czas określony (1 rok)?

    Dziękuję

  • 2. Data: 2005-01-09 23:09:40
    Temat: Re: Kiedy umowa na czas nieokreślony?
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Ola Barabalik" <o...@p...net> naskrobał/a w

    > czy pracodawca zobowiązany jest prawnie, dać mi już nową umowę na czas
    > nieokreślony

    Teoretycznie jest.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Tato, co znaczy: Formatowanie dysku C: 90%?

  • 3. Data: 2005-01-09 23:23:43
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:YMhEd.43234$BO5.14165@news.chello.at Ola Barabalik
    <o...@p...net> pisze:

> [...]
    > - 2 umowy na czas określony (1 rok)
    > i teraz
    > czy pracodawca zobowiązany jest prawnie, dać mi już nową umowę na czas
    Nie

    > czy ma prawo dać mi kolejny raz na czas określony (1 rok)?
    Tak

    > Dziękuję
    Proszę bardzo, nie ma za co.

    Jotte

  • 4. Data: 2005-01-10 18:23:20
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Ola Barabalik" <o...@p...net> napisał w
> [...]
    > - 2 umowy na czas określony (1 rok)
    >
    > i teraz
    >
    > czy pracodawca zobowiązany jest prawnie, dać mi już nową umowę na

    Nie ma takiego obowiązku.

    > czy ma prawo dać mi kolejny raz na czas określony (1 rok)?

    Tak, i będzie to pierwsza umowa o pracę na czas określony (po
    01.05.2004 r.).

    wa