  • 1. Data: 2009-04-08 10:37:41
    Temat: Pozew do zarzadu drog miejskich
    Od: Atre <n...@n...net>

    Witam,

    Czy moge pozwac ZDM o niszczenie mojego samochodu przez dziury w drodze?

    Jestem narazony na koszty po raz trzeci.

    Jezdze zgodnie z przepisami.

  • 2. Data: 2009-04-08 12:15:15
    Temat: Re: Pozew do zarzadu drog miejskich
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > Witam,
    >
    > Czy moge pozwac ZDM o niszczenie mojego samochodu przez dziury w drodze?
    >
    > Jestem narazony na koszty po raz trzeci.
    >
    > Jezdze zgodnie z przepisami.
    Po co od razu pozew ? Po zdarzeniu wzywasz Policje - robia notatke i z nia
    udajesz sie do zarzadcy drogi. Dodatkowo ocena szkod ( wymagana przez
    mojego zarzadce drogi) w PZMOT - na koszt zarzadcy. U mnie poskutkowalo -
    pieniadze byly w 30 dni na koncie.

    K.

  • 3. Data: 2009-04-08 13:32:57
    Od: Atre <n...@n...net>

    Krzysztof wrote:

> [...]
    > udajesz sie do zarzadcy drogi. Dodatkowo ocena szkod ( wymagana przez
    > mojego zarzadce drogi) w PZMOT - na koszt zarzadcy. U mnie poskutkowalo -

    To w przypadku jednego zdarzenia ale mi chodzi o stan drog i przez to ze
    wpadajac w dziury, studzienki i inne syfy musze wymieniac zawieszenie
    po raz kolejny, gdy w innych krajach nie ma to miejsca.

    Chce zwrotu kosztow.

  • 4. Data: 2009-04-08 18:52:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Atre" <n...@n...net> napisal w wiadomosci
> [...]
    > wpadajac w dziury, studzienki i inne syfy musze wymieniac zawieszenie po
    > raz kolejny, gdy w innych krajach nie ma to miejsca.

    To bedzie bardzo ciezkie.

  • 5. Data: 2009-04-09 07:23:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]

    > wpadajac w dziury, studzienki i inne syfy musze wymieniac zawieszenie po raz
    > kolejny, gdy w innych krajach nie ma to miejsca.

    jak rozumiem z kazdego z tych zdarzen masz notatke policji, zdjecia, opinie
    rzeczoznawcy, rachunki itd?

    swoja droga to ciekawi mnie gdzie jezdzisz, bo ja jezdze juz 17 rok i przez ten
    czas jedyne straty jakie mialem przez dziury w jezdni to dwie opony stracone za
    jednym zamachem w jednej dziurze, ale z tego co pamietam to do wywalenia byla
    tylko jedna

  • 6. Data: 2009-04-09 08:22:38
    Od: Atre <n...@n...net>

    szerszen wrote:

> [...]
    > opony stracone za jednym zamachem w jednej dziurze, ale z tego co
    > pamietam to do wywalenia byla tylko jedna

    Po warszawie.

  • 7. Data: 2009-04-09 08:36:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Po warszawie.

    ja tez, wiec nadal jestem zdziwiony

  • 8. Data: 2009-04-09 10:36:01
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

> [...]
    > wpadajac w dziury, studzienki i inne syfy musze wymieniac zawieszenie po
    > raz kolejny, gdy w innych krajach nie ma to miejsca.

    Raczej nie od udowodnienia - jak udowodnisz , ze jezdzisz tylko po TEJ
    drodze TEGO zarzadcy ?

    K.

  • 9. Data: 2009-04-09 14:01:48
    Od: Atre <n...@n...net>

    szerszen wrote:

    > Uzytkownik "Atre" <n...@n...net> napisal w wiadomosci

    > ja tez, wiec nadal jestem zdziwiony

    Uwazasz ze mamy swietne drogi?

  • 10. Data: 2009-04-09 14:04:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Uwazasz ze mamy swietne drogi?

    absolutnie nie, ale uwazam ze trzeba naprade sie postarac, albo miec cholerny
    niefart w zyciu, aby trzy razy na dziurach niszczyc samochod