    From: "^Lan" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pozew do sadu pracy...
    Date: Sun, 19 Sep 2004 11:19:45 +0200

    Witam,

    Skladam pozew do sadu pracy.
    Pracodawca nalozyl kare nagany za brak
    wlasciwego zabezpieczenia mienia firmy, ktore
    zostalo w efekcie skradzione. Nie zgadzam sie z
    tym uzasadnieniem -- w mojej ocenie mienie firmowe
    zostalo zabezpieczone wlasciwie.
    Pracodawca wystapil do ubezpieczyciela
    z wnioskiem o wyplate odszkodowania.
    Mozemy przypuszczac, ze pracodawca we wniosku
    do ubezpieczyciela nie ukrecil sam sobie petli na szyje
    i napisal tam, ze mienie zostalo skradzione mimo
    zabezpieczenia -- czyli bylaby to inna wersja niz
    tresc kary nagany. Watpie zeby pracodawca napisal,
    ze mienie skradzione nie bylo zabezpieczone -- chyba
    zaden ubezpieczyciel nie wyplaci wtedy pieniedzy (tak
    jak za okradzenie mieszkania, ktore nie bylo zamkniete na klucz).
    To sa tylko przypuszczenia, gdyz nie mam wgladu
    do tego co napisal pracodawca do ubezpieczyciela.
    Czy w uzasadnieniu pozwu mozna napisac, ze przypuszczam,
    iz pracodawca we wniosku o wyplate odszkodowania napisal,
    ze mienie bylo zabezpieczone wlasciwie, a mnie w karze nagany napisal,
    iz nie bylo zabezpieczone? Czy mozna wnioskowac do sadu,
    aby wystapil do ubezpieczyciela o ujawnienie tresci wniosku
    o wyplate odszkodowania, aby mozna bylo skonfrontowac
    przedstawiona tam wersje z uzasadnieniem nalozonej na mnie
    kary nagany? Czy to wlasciwa linia obrony (poza udowodnianiem
    wlasciwego zabezpieczenia mienia) ?

    Dziekuje,
    ^Lan