    From: guani<g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pozew do sądu
    Date: Tue, 31 Aug 2004 18:47:50 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Przez 2 lata byłam zatrudniona na umowę o pracę na czas
    nieokreślony. W ciągu tych 2 lat wykorzystałam przysługujący mi urlop
    w nieprzerwanym wymiarze 14 dni uprawniającym do wypłaty
    świadczenia urlopowego. Pracodawca jednak nie wypłacił mi go
    zakrywając się Funduszem Socjalnym. Firma nie ma obowiązku
    tworzenia funduszu, gdyż zatrudnia tylko 3 osoby plus 2 właścicieli.
    Dodam, że jest to małżeństwo. Fundusz utworzony jest wyłącznie na
    ich potrzeby. Żaden z pracowników nigdy nie korzystał z funduszu. W
    usłyszanej opinii dowiedziałam się, że sprawa w Sądzie od razu
    skazana jest na przegraną. Pracodawca może zakrywać się imprezami
    jakie "podobno miały mieć miejsce". Czy mogę, jako były pracownik
    odzyskać pieniądze? Czy jeśli złożę pozew do Sądu (sama) jestem w
    stanie pieniądze odzyskać? W jaki sposób przekonać Sąd, że
    pracodawca okazuje się zwykłym oszustem?

    -> http://usenet.pomocprawna.info