  • 1. Data: 2003-02-02 18:43:23
    Temat: Pozew do Sadu Pracy
    Od: "Trimo" <t...@t...pl>

    Mam jeszcze parę dni
    Prośba o jakiś sensowny wzór pozwu
    przeciwko zakładowi pracy

    Z podziękowaniem
    Trimo
    t...@t...pl

  • 2. Data: 2003-02-02 20:32:36
    Temat: Re: Pozew do Sadu Pracy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    A w jakim przedmiocie chcesz ich pozywać? Generalnie pozew musi zawierać
    następujące elementy:

    - Nazwę sądu, do którego go kierujesz;
    - powoda (Ty)
    - pozwanego (zakład pracy)
    - powództwo (czyli czego domagasz się)
    - uzasadnienie zawierające dowody (piszesz np. pracowałem w firmie X od dnia
    .......... do dnia .............. - dowód: żwiadectwo pracy)

  • 3. Data: 2003-02-02 22:24:12
    Od: M <m...@w...pl>

    "Trimo" <t...@t...pl> niebacznie popelnil news:22288-
    1...@a...opole.dialup.inetia.pl:

    > Mam jeszcze parę dni
    > Prośba o jakiś sensowny wzór pozwu
    > przeciwko zakładowi pracy
    >
    > Z podziękowaniem
    > Trimo
    > t...@t...pl

    a o co?

  • 4. Data: 2003-02-03 18:39:08
    Od: "Trimo" <t...@t...pl>

    > a o co?

    Art.52 za przygotowanie próbek dla prof. z AGH
    bez wiedzy palantów
    trimo

  • 5. Data: 2003-02-03 18:40:50
    Od: "Trimo" <t...@t...pl>

> [...]
    dnia
    > .......... do dnia .............. - dowód: żwiadectwo pracy)

    Duże dzięki Trimo