  • 1. Data: 2006-05-10 12:38:30
    Temat: Pozbawienie służebności - pytanie
    Od: "Marek" <d...@p...onet.pl>

    Witam !

    Czy władnący nieruchmością (rodzice) mogę znieść prawnie służebność
    osobistą wcześniej ustanowioną na rzecz swojej córki ? Jeśli tak to w jakiej
    sytuacji i jakie warunki temu towarzyszą ?

    Pozdrawiam !
    Marek

  • 2. Data: 2006-05-10 12:58:45
    Temat: Re: Pozbawienie służebności - pytanie
    Od: g...@p...onet.pl

    Sami nie mogą. Zdaje się że muszą wystąpić do sądu.

  • 3. Data: 2006-05-10 17:13:55
    Od: "Marcin" <l...@t...pl>

    Ale na jakie podstawie ? Tak poprostu ,że teraz im się zmieniło i wnoszą o
    cofnięcie służebności ?
    Bo jeśli tak to wydaje mi się iz śłużebnosć jako dożywotnia w myśl tego co
    kolega pisze , traci sens.
    Pozdrawiam !
    Bardzo proszę o wypowiedź w tej sprawie inych czytelników forum .
    Marek