  • 1. Data: 2006-05-10 12:49:16
    Temat: Gwarancja a rękojmia
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    Witam
    Kupuje towar na który jest 12 misięcy gwarancji czy 13 miesiąca mogę oddać
    go na zasadach rękojmi, jeśli przedmiot był juz naprawiany na zadach
    gwarancji ?
    Czy gwarancja wyklucza rękojmie ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-10 14:39:22
    Temat: Re: Gwarancja a rękojmia
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

> [...]
    > Kupuje towar na który jest 12 misięcy gwarancji czy 13 miesiąca mogę oddać
    > go na zasadach rękojmi, jeśli przedmiot był juz naprawiany na zadach
    Nie mozesz, rekojmi jest 12 miesiecy od momentu zakupu.

    Rozumiem ,ze rozróżniasz pojecia "rekojmia" i "odpowiedzialnosc sprzedawcy"
    i kiedy jedno lub drugie ma zastosowanie.
    K.

  • 3. Data: 2006-05-10 15:57:31
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "zmarekz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kupuje towar na który jest 12 misięcy gwarancji czy 13 miesiąca mogę oddać
    > go na zasadach rękojmi, jeśli przedmiot był juz naprawiany na zadach

    nie...nie mozna tylko mieszac tych roszczen

    przypominam o rozrozniniu gwarancja , rekojmia , niezgodnosc z umowa

  • 4. Data: 2006-05-10 20:20:32
    Od: p...@p...onet.pl

    Czy rzecz została nabyta w celach konsumenckich?
    Jeśli tak, to nie ma rękojmi, a jest niezgodność, a tam są 2 lata
    na dochodzenie roszczenia.
    Gwarancja nie ma znaczenia.

  • 6. Data: 2006-05-11 05:46:48
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    ps.com...

    Czy rzecz została nabyta w celach konsumenckich?
    Jeśli tak, to nie ma rękojmi, a jest niezgodność, a tam są 2 lata
    na dochodzenie roszczenia.
    Gwarancja nie ma znaczenia.

    Zakupione zostało radio samochodowe i rozumie że jak coś wysiądzie mam sie
    powołac na niezgodność (tylko czego z czym) i mam na to 24 mc a nie 12 jak
    to pisze w gwarancji

  • 7. Data: 2006-05-11 06:32:23
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    > Zakupione zostało radio samochodowe i rozumie że jak coś wysiądzie mam sie
    > powołac na niezgodność (tylko czego z czym)

    prosze zapoznac sie z ustawa o szczegolnych warunkach sprzedazy
    konsumenckiej

  • 8. Data: 2006-05-11 06:32:46
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    s.com...

    >Czy rzecz została nabyta w celach konsumenckich?
    >Jeśli tak, to nie ma rękojmi, a jest niezgodność, a tam są 2 lata
    >na dochodzenie roszczenia.
    >Gwarancja nie ma znaczenia.

    prosze odpowiadac poprawnie

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2006-05-11 06:56:51
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > prosze zapoznac sie z ustawa o szczegolnych warunkach sprzedazy
    > konsumenckiej
    Ustawa ustawą a życie życiem chciałem konkretną odpowiedz po ludzku a nie
    przepisy których nie do końca rozumie ale ok

  • 10. Data: 2006-05-11 08:15:47
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    > Użytkownik "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Ustawa ustawą a życie życiem chciałem konkretną odpowiedz po ludzku a nie
    > przepisy których nie do końca rozumie ale ok

    widze ,ze lenistwo nie zna granic.....to jest grupa dyskusyjna a nie
    kancelaria prawna... chcesz konkretnej odpowiedz idz do radcy, zaplac i
    dostaniesz /chociaz moze byc roznie/
    a powyzsza ustawa jest napisana wyjatkowo przystepnym jezykiem i wszytsko
    mozna z niej wywnioskowac

    ponadto "piotrjanda" wyraznie odpowiedzal na Twoje pytanie a ja podalem Ci
    uregulowania