  • 1. Data: 2006-09-06 14:12:03
    Temat: upoważnienie do sprzedaży samochodu - dot. obcokrajowców
    Od: a...@d...com

    Witam,

    Mam spry problem potrzebuję sprzedać samochód w imieniu
    obcokrajowca. Proszę mi powiedzieć jakiego rodzaju upoważnień
    potrzebuję?
    do sprzedaży auta (umowa kupna - sprzedazy), czy istnieje mozliwość
    ze dostane upowaznienie bez zadnego potwierdzenia notarialnego, oraz
    czy sa jakies uregulowania prawne na ten temat, jesli tak proszę
    podać mi gdzie takowe moge znaleźć.

    z góry dziekuje za pomoc.

    pozdrawiam Agata

  • 2. Data: 2006-09-07 06:15:19
    Od: "Garandiela" <a...@d...com>

    a...@d...com napisał(a):
> [...]
    > ze dostane upowaznienie bez zadnego potwierdzenia notarialnego, oraz
    > czy sa jakies uregulowania prawne na ten temat, jesli tak proszę

    bardzo zalezy mi na Waszej odpowiedzi

  • 3. Data: 2006-09-07 18:55:25
    Od: vel <...@b...de>

    wystarczy pisemne pelnomocnictwo.

    jezeli chodzi o uregulowania to kodeks cywilny i ew. ustawa prawo
    prywatne miedzynarodowe.