  • 1. Data: 2002-03-19 18:10:55
    Temat: Powitanie i pytanie dot. stowarzyszenia
    Od: "Piotr F." <p...@p...onet.pl>

    Witam Wszystkich,
    Jestem tu po raz pierwszy i nie szukałem FAQ ani archiwum niestety :( więc
    gdyby się okazało że było coś na ten temat to proszę nie bić a
    przetłumaczyć :) za co z góry dziękuję.
    Sprawa dotyczy tworu "Stowarzyszenia" poprzez które mam podłączoną kablową
    TV i internet. Od początku współpracy były zawsze z nimi problemy ale
    niestety są monopolistą na tym terenie i sprawa nie była na tyle bolesna
    dopóki dotyczyło to wyłącznie TV. Moje pytanie jest czy mam prawo do wglądu
    w ich statut itp. papiery i jak wymusić na nich np. odpowiadanie na
    korespondencję i właściwą obsługę. Osobiście nawet mam ochotę charytatywnie
    troszkę pomóc np. w tworzeniuserwisu dla abonentów informującego na
    bierząco o ważnych sprawach itp. ale oni nie odpowaidają na takie
    propozycje darmowwej współpracy i w coraz gorszy sposób obsługują -
    oczywiście poza przyjmowaniem "kasy" i ewentualnym odłączaniem od sieci. W
    umowie "klient" ma same obowiązki natomiat usługodawca nie ma żadnych
    wyszczególnionych i tylko wzmianka o kodeksie cywilnmym jest.
    Czy mogą w dowolny sposób ustalać np. kary za ponowne włączenie sygnału? w
    przypadku odłączenia TV to śmieszna kwota 20 zł ale przynajmniej wiadomo za
    co bo gość musi przyjść i odłączyć fizycznie kabelek ale w przypadku
    internetu gdzie admin kliknie myszką nie ruszając się z domu kwota 80zł to
    chyba troszkę dużo.
    Jak sobie z tym poradzić? Jakieś sugestie? czy to tzw. przypadek
    niereformowalny?

    Dzięki za ewentualną pomoc.
    --
    pozdrawiam
    Piotr F.

    Gadu-Gadu: 2370765 - ICQ: 19293046 - Yahoo: piotrafrat