  • 11. Data: 2004-03-05 22:39:58
    Temat: Re: Powielanie zdjęć
    Od: "Billcow" <bill/USUN-TO/cow@p/TO-TEZ/f.pl>

    Nie chodzi też o to, że mam problem. Zadałem konkretne pytanie. Chciałbym
    abyśmy nad nim zastanowili się a nie nad moim czy innych problemem :)

  • 12. Data: 2004-03-06 11:23:54
    Od: poreba <d...@p...com>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> niebacznie popelnil
    rtezjan.zabrze.
    pl:

    > A to zależy jak umówiliście się z fotografem... prawa autorskie
    > ona ma, chyba że umówiliście się inaczej (było się umowić !).
    To na tej imprezie był w końcu fotograf czy fotografik?
    Ja proponuje zaskoczyć pstrykacza rachunkiem za udział w imprezie,
    albo za pozowanie jeżeli już uważa się za artystę.

    --
    pozdro
    poreba