  • 1. Data: 2002-03-16 20:21:14
    Temat: Powazny problem
    Od: "ARDAX" <a...@2...pl>

    Witam.
    Kilka dni temu dostalem wezwanie do sadu, nie wiem nic na temat ow sprawy,
    zostalem wezwany jako swiadek, czy mozna dowiedziec sie znajac nr. sprawy,
    czego ow sprawa dotyczy ?

    Pozdrowionka

  • 2. Data: 2002-03-16 21:02:42
    Temat: Re: Powazny problem
    Od: "news.faq.net.pl" <d...@w...pl>

    > Nie widzę problemu otrzymania wezwania do sądu spełniającego pewne wymogi
    ,które reguluje par.79 USP
    > par.79 USP - w zawiadomieniach i wezwaniach należy podać,w jakie sprawie ,
    w jakim charakterze, miejscu i czasie ma się stawić wzywana osoba oraz czy
    jej stawiennictwo jest obowiązkowe ,a także uprzedzić o skutkach
    niestawiennictwa
    > w sekretariacie sądu wzywającego możesz wymagac inf. odn. tej sprawy w
    tylko w zakresie par. 79USP
    >na wezwaniu sąd wzywający umieszcza sygn. akt sprawy
    Sandra :-)
    Wszystkich z grupy z góry przepraszam jesli moja forma pisania jest cos nie
    tak ale wierzcie mi ,że nie wiem co macie na myśli stawiając te znaczki i
    chyba tego nigdy nie pojmę :-)