  • 1. Data: 2003-03-11 09:31:28
    Temat: Potrzebuje rady, chyba juz czas
    Od: "ac3" <a...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich
    Jak w temacie!
    Potrzebuje porady, pomocy w wyjściu z zamknietego kregu napietrzajacych sie
    problemów rodzinno-finansowych.
    Mysle ze nadszedł czas na uzyskanie fachowej porady
    Jezeli ktoś profesjonalnie mógłby mi poradzić w w/w sprawach
    Prosze o kontakt e-mail h...@i...net.pl
    Mieszkam miedzy Wrocławiem a Opolem, wiec wskazana byłaby osoba /prawnik,
    radca ???/ z tych okolic.
    Szczegóły proponuje na priva.
    Pragne nadmienic, że sprawy nie sa skomplikowane tylko moja wiedza i
    entuzjazm w walce z wiatrakami powoli zanika
    Jeżeli ktos mógłby sie tego podjąć
    Prosze o kontakt
    jp3
    h...@i...net.pl

  • 2. Data: 2003-03-12 09:46:44
    Temat: Re: Potrzebuje rady, chyba juz czas
    Od: "Marcin Surowiec" <s...@f...id.pl>

    Użytkownik "ac3" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Witam wszystkich
    > Jak w temacie!
    > Potrzebuje porady, pomocy w wyjściu z zamknietego kregu napietrzajacych
    sie
    > problemów rodzinno-finansowych.

    do problemów rodzinnych to chyba raczej psycholog a nie prawnik

    btw: nie wolisz zapukać do drzwi kancelarii, to większa pewnosć niż ktoś
    nieznany z sieci

  • 3. Data: 2003-03-12 16:07:20
    Od: "ac3" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@f...id.pl> napisał w
    wiadomości news:b4mvi9$21i$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    >
    > do problemów rodzinnych to chyba raczej psycholog a nie prawnik
    >
    > btw: nie wolisz zapukać do drzwi kancelarii, to większa pewnosć niż ktoś

    Witaj
    problemy rodzinne tez nadaja sie dla prawnik
    Właśnie o takim myslałam
    Chyba nie pozostaje mi nic innego jak jednak zapukac
    Miałam nadzieje że jakiś prawnik sie znajdzie i mozliwe bedzie naswietlenie
    sprawy i umówienie sie na spotkanie
    Dzieki za odp.