    From: "beztrabek" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Potrzebuje pomocy w napisaniu pozwu do sadu
    Date: Thu, 25 Mar 2004 08:36:39 +0100

    Witam

    Mam taki problem:

    W 2000 roku pożyczyłem xxxx zł osobie prywatnej. Niestety mam problem ze
    ściągnięciem tych pieniążków. Mam umowę podpisaną oczywiście przez tę osobę.
    Rok temu wysłałem już jedno wezwanie do zapłaty, ale nie pomogło.
    Teraz chciałbym wysłać drugie i jednocześnie kopię pozwu, jeżeli wezwanie by
    nie dało skutku to wtedy złożył bym pozew w sądzie. (tak mi podpowiedziano,
    że najlepiej by było to załatwić, ja nie mam pojęcia)

    Czy ktoś mógłby pomóc mi napisać taki pozew??
    Może można znaleźć gdzieś w sieci jakieś szablony??

    l...@p...fm

    Pozdr.
    Artur