  • 1. Data: 2003-03-24 09:00:06
    Temat: Potrzebny komornik.
    Od: "Michał T." <m...@p...pl>

    Potrzebuję dobrego komornika w Warszawie w celu odzykania wieżytelności od
    osoby fizycznej.
    Mam już wyrok sądu, klauzula wykonalności w drodze.

    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2003-03-24 11:02:52
    Temat: Re: Potrzebny komornik.
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > osoby fizycznej.
    > Mam już wyrok sądu, klauzula wykonalności w drodze.

    Proponuję www.komornik.pl następnie wyszukaj komornikow w Warszawie, i postara
    sie ustalic, który rewir jest wlaściwy dla miejsca zamieszkania dłuznika,
    poprostu zadzwon, potem wniosek o wszcz.egz. pamietaj o org. NZ z klauzula i
    juz przyszykuj sie na wpis od wniosku i koszty dalsze

    Powodzenia

  • 3. Data: 2003-03-24 15:42:08
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...onet.pl...
    > Proponuję www.komornik.pl następnie wyszukaj komornikow w Warszawie, i
    postara
    > sie ustalic, który rewir jest wlaściwy dla miejsca zamieszkania dłuznika,

    nie zmieniło się odn. miejsca ? czy to nie ja wybieram sobie komornika?
    musi byc koniecznie z mojego rewiru? ustawa nie reguluje ,ze w razie innego
    wyboru komornik inf. w odp.rejonie o wykonywanej czynności?
    może sie mysle ?

    Sandra