  • 1. Data: 2002-08-20 17:12:24
    Temat: Poszukuję prawników
    Od: "brykus" <b...@o...pl>

    Szukam dobrych prawników do sprawy odszkodowawczej. Interesują mnie
    potencjalne stawki.
    Czy są w polsce prawnicy prowadzący tego typu sprawy za chonorarium w formie
    procentu od wygranej?
    Konieczna jest dobra znajomość prawa energetycznego.

    o odpowiedź proszę na aders i...@p...onet.pl

    p.s. Jak długo Zakład Energetyczny może uchylać się od realizacji umowy?

  • 2. Data: 2002-08-21 10:38:15
    Temat: Re: Poszukuję prawników
    Od: "Darek" <g...@p...pl>

> [...]
    >
    > o odpowiedź proszę na aders i...@p...onet.pl
    >
    > p.s. Jak długo Zakład Energetyczny może uchylać się od realizacji umowy?

    Tez kiedys szukalem prawnikow na procent ale nikt nie chcial isc w niepewne
    skoro mozna skroic innego goscia bez wzgledu na wynik sprawy. Tu raczej mala
    konkurencja wiec bedzie ciezko.

    Pozdrawiam,
    Darek

  • 3. Data: 2002-08-23 15:48:37
    Od: p...@T...TO.poczta.onet.pl (Pawel Baranowski)

    "Darek" <g...@p...pl> wrote <ajvqr0$fo1$1@news.tpi.pl>:

> [...]
    >niepewne skoro mozna skroic innego goscia bez wzgledu na wynik sprawy.
    >Tu raczej mala konkurencja wiec bedzie ciezko.

    To zależy: chętnie bierzemy sprawy 'na procent', z tym że po 1sze w naszych
    okolicach, po 2gie zależy od sprawy (długość, stopień trudności itp)

    --
    Przed odpowiedzia skasuj "TNIJ.TO."

    Before reply cut "TNIJ.TO."

  • 4. Data: 2002-08-23 16:14:11
    Temat: Odp: Poszukuję prawników
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Pawel Baranowski <p...@T...TO.poczta.onet.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych

    > To zależy: chętnie bierzemy sprawy 'na procent', z tym że po 1sze w
    naszych
    > okolicach, po 2gie zależy od sprawy (długość, stopień trudności itp)

    ale po zakończeniu rozumiem ? :-) zaliczki nie pobieracie ? mam nadzieje
    ,że dostane rzetelną odpowiedz...:-)

    Z poważaniem Sandra

  • 5. Data: 2002-08-23 19:08:08
    Temat: Re: Odp: Poszukuję prawników
    Od: p...@T...TO.poczta.onet.pl (Pawel Baranowski)

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote <ak5mfm$k87$1@absinth.dialog.net.pl>:

> [...]
    >wiadomości do grup dyskusyjnych

    >naszych
    >
    >ale po zakończeniu rozumiem ? :-) zaliczki nie pobieracie ? mam nadzieje

    Tak. Bez zaliczki. Czasem po zakończeniu bierzemy kasę od klienta, a czasem
    nawet nie bierzemy kasy od klienta w ogóle i sami dbamy o egzekucję wyroku
    (cesja części wierzytelnościna naszą rzecz; jeśli przeciwnik jest
    nieściągalny to klient nie płaci nic).

  • 6. Data: 2002-08-23 22:03:18
    Temat: Odp: Odp: Poszukuję prawników
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > nawet nie bierzemy kasy od klienta w ogóle i sami dbamy o egzekucję wyroku
    > (cesja części wierzytelnościna naszą rzecz; jeśli przeciwnik jest

    Dziękuje :-) Sandra