  • 1. Data: 2009-04-27 12:06:04
    Temat: Pośrednik w obrocie nieruchościami
    Od: "Harry Kane" <h...@w...pl>

    Witam!

    W jaki cywilizowany sposób można wyegzekwować od pośrednika
    przygotowanie kompletu dokumentów kupowanej nieruchomości typu:
    informacja o stanie ewentualnego zadłużenia w spółdzielni, wysokość
    opłaconego wkładu budowlanego, stan płatności za media, telefon, itd.?

    Mogę oczywiście zrobić to we własnym zakresie, ale po co w takim razie
    mam płacić pośrednikowi, który ograniczył się do pokazania adresu i
    pierwszego spotkania? Poza tym, z tego co kojarzę, to na reprezentowanie
    obydwu stron transakcji (czytaj: podwójną prowizję) wymagana jest pisemna
    zgoda strony, z którą agencja podpisuje umowę pośrednictwa jako drugą.

    Wyprostujcie mnie jeśli się mylę i tkwię w jakimś niedziejszym,
    idealistycznym
    poglądzie na świat;-)

    rgds

    Harry

    * DO OR DO NOT. DON'T TRY.*

  • 2. Data: 2009-04-27 13:17:39
    Temat: Re: Pośrednik w obrocie nieruchościami
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Harry Kane" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > informacja o stanie ewentualnego zadłużenia w spółdzielni, wysokość
    > opłaconego wkładu budowlanego, stan płatności za media, telefon, itd.?
    Poprosic ? Wiekszosc tych dokumentow sam nie zalatwisz ( np. w spoldzielni ,
    w UM) - moze to zrobic tylko sprzedajacy.
    K.