  • 1. Data: 2002-09-06 14:09:05
    Temat: Posiadanie armaty 75mm bez zezwolenia.
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    Dowiedzialem sie, ze w swietle ustawy, posiadanie broni bez zezwolenia
    wystapi juz wtedy, kiedy ktos posiada "istotne elementy broni". Na przyklad
    lufe.
    Pytanie:
    Gdzie mam zglosic ze urzad gminy posiada bez zezwolenia bron palna, a w
    dodatku przechowuje ja w sposob skandalicznie niedbaly, dzieki czemu kazdy
    moze ja sobie ukrasc. Bron jest kompletnie nie pilnowana, na wolnym
    powietrzu.
    A chodzi o nie byle co, ale o armate czolgowa kalibru 75 mm !
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Stoi sobie wmontowana w T34 - pomnik. Sama lufa oczywiscie...
    ;-)

    Pozderawiam.
    Michal.

  • 2. Data: 2002-09-07 10:49:11
    Temat: Odp: Posiadanie armaty 75mm bez zezwolenia.
    Od: "Mic" <m...@p...e.pl>

    Użytkownik Michal Kukula <m...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    napisał:2215F8DAFC95D511837D00C04F82416E0237F6D0@inf
    2.rzeszow.tpsa.pl...
> [...]
    > powietrzu.
    > A chodzi o nie byle co, ale o armate czolgowa kalibru 75 mm !

    Sugeruję doniesienie do prokuratury. Byłby to ciekawy numer przed wyborami
    samorządowymi! :-P
    Ale lepiej nie rób tego, bo wszystkie eksponaty wezmą i przetopią. :-P
    Nawet jak okaże się, że wszystko jest zgodne z prawem to i tak, dla
    świętego spokoju...
    --
    _p0zrawaim_________________ m...@...pl / GG#: 611785__________
    /___________________________________________________

  • 3. Data: 2002-09-07 11:34:28
    Temat: Re: Posiadanie armaty 75mm bez zezwolenia.
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.)

    On Fri, 6 Sep 2002 16:09:05 +0200 , Michal Kukula wrote:
> [...]
    >powietrzu.
    >A chodzi o nie byle co, ale o armate czolgowa kalibru 75 mm !

    Ta lufa jest pewnie "pozbawiona uzytecznosci" przez przewiercenie ..

    >Stoi sobie wmontowana w T34 - pomnik.

    No to nie wiem czy tak niedbale przechowywana :-)

    Poza tym czy to przypadkiem nie jest pomnik na cmentarzu wojskowym
    i lufa nie jest na stanie WP ? :-)

    J.