  • 1. Data: 2003-09-18 17:15:22
    Temat: Pomyłka kadr
    Od: onet <...@f...wp.pl >

    Jakiś miesiąc temu znalazłam ofertę pracy, której wszystkie warunki
    spełniałam. Także dodatkowe. Praca była w służbach cywilnych. Pofatygowałam
    się osobiście z dokumentami, dowiedziałam się, że o terminie rozmowy
    kwalifikacyjnej zostanę powiadomiona listownie. Miało to trwac około
    miesiąca. Po kilkunastu dniach dowiadywałam się jak stoja sprawy, ale
    jeszcze nie było nic wiadomo. Miałam czekać. Więc czekałam do dziś, a dziś
    dowiedziałam się, że rozmowy kwalifikacyjne już się odbyły a ja nie
    zostałam powiadomiona.... Na stanowisko przyjęto już kogoś, ma zacząć pracę
    za kilka dni. Zaczęłam dociekać jak to możliwe. Okazało się, że pani w
    kadrach wysłała owszem powiadomienie, tylko pod jakiś kompletnie pomylony
    adres (czarno na białym - koperta zaadresowana nieprawidłowo, mój adres na
    podaniu w pełni czytelny). Przez czyjś błąd straciłam szansę naprawdę dobrej
    posady, mam rzadki zawód, nie wiem kiedy i gdzie znajdę pracę odpowiadająca
    moim kwalifikacjom.
    Po konsultacji z dyrekcją ustalono, że przeprowadzi się rozmowę
    kwalifikacyjną ze mną w dniu jutrzejszym. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że
    to formalność, nie ma praktycznie szansy żebym tę posadę otrzymała, a cały
    cyrk ma służyć tylko temu żebym nie wyciągnęła konsekwencji prawnych.
    Czy mam jakieś szanse walczyć o więcej i wymagać czegoś więcej niż tylko
    udawana rozmowa?
    olga

  • 2. Data: 2003-09-18 19:47:25
    Temat: Re: Pomyłka kadr
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl>

    Użytkownik "onet" <...@f...wp.pl > napisał w wiadomości

    > Czy mam jakieś szanse walczyć o więcej i wymagać czegoś więcej niż tylko
    > udawana rozmowa?

    A jaka masz pewność, że gdyby rozmowa zostala przeprowadzona miesiac temu Ty
    dostalabyś tę pracę? Byłaś wówczas jedyną kandydatką?

    HaNkA

  • 3. Data: 2003-09-18 20:53:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Czy mam jakieś szanse walczyć o więcej i wymagać czegoś więcej niż tylko
    | udawana rozmowa?

    Moim zdaniem nie, ponieważ nie można dowieść, że gdybyś wzięła udział w
    rozmowach, to wybraliby Ciebie.

  • 4. Data: 2003-09-18 21:09:09
    Od: onet <...@f...wp.pl >

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

> [...]
    >
    > A jaka masz pewność, że gdyby rozmowa zostala przeprowadzona miesiac temu
    > Ty dostalabyś tę pracę? Byłaś wówczas jedyną kandydatką?

    Nie mam pewności, ale miałabym szansę do wykorzystania, a tak tej szansy
    zostałam pozbawiona.

  • 5. Data: 2003-09-18 21:15:41
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl>

    > Nie mam pewności, ale miałabym szansę do wykorzystania, a tak tej szansy
    > zostałam pozbawiona.

    Taką samą szansę masz jutro. Okażesz się wybitna, może Cię przyjmą. A może
    też tak, że były zbierane oferty na to stanowisko, ale posadę od samego
    początku miała obiacaną córka pani Basi z księgowości.

    HaNkA