  • 1. Data: 2003-09-18 16:30:22
    Temat: pytanie prawno-naukowe
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

    googluje juz chyba godzine i nic

    czy moze ktos z Was wie co powinno zrobic czasopismo (wlasciciel :)) aby
    uzyskac prawo, do zamieszczania publikacji, jako publikacji naukowych,
    liczacych sie do dorobku naukowego naukowca. moze niezrecznie to napisalem,
    :( ale prosze o pomoc, witki mi juz opadaja

    z gory dziekuje
    poZDro

  • 2. Data: 2003-09-18 19:16:50
    Temat: Re: pytanie prawno-naukowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli chodzi o prawa autorskie, to oczywiście uzyskać zgodę autora. Jeśli
    chodzi o wymagania dotyczące stopni naukowych (ileś tam publikacji jest
    wymagane), to z tego co mi wiadomo wydawnictwo nic nie musi robić. Po prostu
    publikuje a później komisja się zastanawia na ile ta publikacja miała
    charakter naukowy.

  • 3. Data: 2003-09-18 19:52:10
    Temat: Odp: pytanie prawno-naukowe
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik automoto <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bkcn2o$2bj$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > liczacych sie do dorobku naukowego naukowca. moze niezrecznie to
    napisalem,
    > :( ale prosze o pomoc, witki mi juz opadaja

    Witaj !
    Mysle ze glosic czasopismo do KBN- u.
    Wczesniej zadabac o to, zeby artykuly byly recenzowane przez liczacych sie
    pracownikow
    naukowych (profesorow).

    Lista takich czasopism, punkty itp. sa na stronie KBN- u , chyba
    www.kbn.gov.pl

    Do dorobku licza sie zreszta nie tylko takie publikacje, takze w gazetach i
    czasopisamach niepunkotwanych,
    punkty maja znaczenie przy ocenie parametrycznej jednostek w ktorych autor
    pracuje no i oczywiscie
    przydaja publikacji prestizu.
    Daj znac co to za czasopismo, jaka tematyka ?

    pozdrawiam
    mdr

  • 4. Data: 2003-09-19 04:23:40
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

    > Daj znac co to za czasopismo, jaka tematyka ?

    dzieki za odpowiedz.

    sprawa jest w ogole bardziej skomplikowana, bo chodzi o ezin,
    problemow jest tak na prawde dwa:
    1) czy czasopisma wychodzace tylko w internecie moga byc uznawane na rowni z
    tradycyjnymi
    a jesli tak to jakie warunki musi spelnic
    2) czy czasopismo internetowe moze uzyskac numer ISBN?

    tematyka - ekonomia i prawo, PL i UE

    wiecej na razie nie zdradze ;)

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-09-19 09:07:42
    Od: "Polokoktas" <p...@o...pl>

    Użytkownik "automoto" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tradycyjnymi
    > a jesli tak to jakie warunki musi spelnic
    > 2) czy czasopismo internetowe moze uzyskac numer ISBN?

    Podaję linki które napewno przyblią Ci te tematykę a swoją drogą to mnie też
    ciekawość zżera co to za czasopismo

    http://ebib.oss.wroc.pl/2002/36/piotrowska.php

    http://www.vagla.pl/adwokat/art_pras.htm

  • 6. Data: 2003-09-19 13:47:22
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...do-usuniecia.pl>

    http://forum.vagla.eu.org/discus/messages/24/39.html

    http://www.isbn.org/

    Piotr 'VaGla' Waglowski | vagla [at] vagla [dot] pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Czlonek Zarzadu | http://www.isoc.org.pl
    Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, Glowny Konsultant | http://www.piit.org.pl