  • 21. Data: 2005-09-16 14:02:32
    Temat: Re: Pomylka bankomatu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    castrol wrote:

    > No ale to mozna bardzo szeroko rozumowac i stosowac do bardzo wielu
    > przypadkow :)

    To w czym problem?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 22. Data: 2005-09-16 14:18:03
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Gamon' [Fri, 16 Sep 2005 15:31:22 +0200]:

    > Mnie tez, ale juz nie oddaje (poza jakimis malymi sklepikami, gdzie
    > bywam czesto) i nie uwazam, ze to nieuczciwe.
    > Powod? Nagminne jest, ze sprzedawca "akurat" nie ma wydac reszty.

    Ja w sumie po marketach i innych takich sporadycznie latam, a te
    sklepy w ktorych kupuje zazwyczaj sa tymi samymi w ktorych kupuje
    od kilku lat. I uklady ze sprzedajacymi zawsze mam dobre, jak sie
    machne to mi mowia, jak oni sie machna to ja im mowie, jak nie ma
    wydac to odbieram jutro, jak mi paru zl brakuje to doplacam jutro
    i tyle. Nie zdarzylo sie jeszcze zeby mnie ktos orznac probowal.

    W marketach natomiast jestem raz na ruski rok, a proby wydania nie
    do takiego nominalu jaki dalam albo zeskanowania czegos podwojnie
    sa nagminne i zdarzyly mi sie wiecej niz pare razy. I mam wrazenie
    ze tam bym sie chyba z oddawaniem nie wyrywala, jak Kuba Bogu...

    Kira

  • 23. Data: 2005-09-19 08:30:45
    Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl>

    Czesc!

    Kira wrote:
    > Ja w sumie po marketach i innych takich sporadycznie latam,
    Akurat tu zadko mi sie zdarza, zeby nie oddali, bo u mnie krotka pilka :)
    Bardzije wkurza mnie to, ze w taich malych sklepach stale probuja w ten
    sposob grac :( - nie dosc, ze ceny wysokie, to jeszcze probuja
    dodatkowo skubac.

    > jak sie
    > machne to mi mowia, jak oni sie machna to ja im mowie, jak nie ma
    > wydac to odbieram jutro, jak mi paru zl brakuje to doplacam jutro
    > i tyle.
    Tez mam takie sklepy i tam akurat lubie kupowac :) Ale takie, gdzie nie
    probuja naciagnac, coraz rzadziej sie zdarzaja. Jednak najbardziej
    wkurza mnie, ze jak czlowiek grzecznie upomnie sie o swoje, to taka
    pani/pan jeszcze pyszczy, ze perzzeciez od te pare griszy nie zbiednieje
    (!!!)

    Pozdrawiam,
    robal.