  • 1. Data: 2002-03-23 20:36:01
    Temat: Pomozcie, co mam zrobic?
    Od: "JaDaReK" <d...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam zwolnienie lekarsie 68 dni w tym 51 dni pobyt w szpitalu.
    Szef daje ultimatum, ze albo godze sie na urlop bezplatny na ten czas albo
    sie rozstajemy.
    Jest to firma prywatna, pracuje w niej 5 lat.
    Co z tym fantem zrobic?

    --
    Pozdrowienia,
    Darek

  • 2. Data: 2002-03-24 01:12:34
    Temat: Re: Pomozcie, co mam zrobic?
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik JaDaReK <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7iojd$d8s$...@n...bsi.net.pl...
> [...]
    > sie rozstajemy.
    > Jest to firma prywatna, pracuje w niej 5 lat.

    przysługuje Ci wynagrodzenie, a po 35 dniach płci za Ciebie ZUS. jak więc
    chcesz isc na urlop bezpłatny. jeżeli szef Cie z tego powodu zwolni to
    możesz się odwoałać do sadu i wnosic o przywrocenie do pracy. jezlei czujesz
    ze to nastapi, gdy sie nie zgodzisz ,propnuje Ci juz zbierac dowody na to ze
    tp ma byc jedeyny powod zwolnienia ( np. rozmawiaj z szefem przy swiadkach,
    ktorzy mogli by to poznej zeznac, musi to byc ktos zaufany). zreszta czy Ty
    juz jestes na chorobowym i nie chodzisz do pracy? bo jesli tak to nie mozna
    Cie zwolnic. zdecydujesz sam ,a le przemysl tp powaznie!

    Pozdrawiam.
    Marcin.

  • 3. Data: 2002-03-27 07:41:21
    Od: "Radosław Kwiatkowski" <k...@i...pl>

> [...]
    > [...] Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego.
    >

    > Nagraj barana na dyktafon i powiedz że pójdziesz z tym do prokuratora. jak
    się dobrze zabezpieczysz to palant nawet później nie będzie mógł cię zwolnić
    z pracy. Jest to niestety praktyka coraz częstsza.