  • 1. Data: 2003-10-30 16:21:43
    Temat: Komornik-rachunek bankowy-prosze o pomoc
    Od: "Słonik" <p...@o...pl>

    Witam
    Czy ktos z grupowiczow moze mi odpowiedziec na jedno pytanie związane z
    komornikiem? Jeśli tak to super.
    Sprawa dotyczy możliwości zajęcia prywatnego rachunku bankowego na, którym
    jest niewielka kwota na "PLUS", ale też jest możliwość wykorzystania sporego
    debetu. Czy komornik zajmując konto może skorzystać z debetu i go poprostu
    "zaciągnąć" ?
    Pozdrawiam i dziekie za odpowiedź

  • 2. Data: 2003-10-30 19:55:50
    Temat: Re: Komornik-rachunek bankowy-prosze o pomoc
    Od: "js" <b...@d...com.pl>

    komornik nie jest wlascicielem rachunku i nie moze zaciagac kredytu, ale to
    co zostalo na koncie zostanie przelane na konto komornicze