  • 1. Data: 2004-05-31 17:34:46
    Temat: Pomowienie na grupach dyskusyjnych
    Od: "Horche" <h...@w...pl>

    Hej!

    Jakis czas temu (2 lub nawet 3 lata temu) mialem providera internetowego,
    ktory fatalnie dzialal. Co chwile byly awarie - sieci nie bylo calymi
    dniami, nie reagowali na e-maile z reklamacjami, a awarie trwajace
    kilkagodzin, a nie rzadko kilka dni spowodowaly straty - stracilem klienta z
    USA, ktory byl zainteresowany uslugami, ale na brak mojej reakcji na jego
    e-maile przez dwa dni sie wycofal, kilka podobnych wtop mialem z polskimi
    klientami. Nieprzyjomnosci z platnosciami bylo wiecej, ale nie chce mi sie
    ich teraz wymieniac... Oczywiscie jak tylko pojawila sie alternatywa
    zmienilem providera. Teraz nieopatrznie wypowiedzialem sie w jakiejs
    dyskusji na grupie regionalnej - na ktorej co chwile ludzie wieszaja psy na
    tym providerze - napisalem, ze to naciagacze i zlodzieje. I podobno juz
    napisali do obecnego providera, ze kieruja wobec osoby, ktora to napisala
    sprawe do prokuratury.

    Jak sie bronic? Wytoczyc im kontrproces? Zebrac swoje e-maile z
    reklamacjami, zebrac newsy innych, (ktorzy byli rowniez naciagani i rowniez
    wyrazili swoje niezadowolenie na grupie) na poparcie moich dosadnych acz
    prawdziwych argumentow. Napiszcie co robic i jak sie tego typu sprawy moga
    potoczyc?

    Pozdrawiam i z gory dziekuje

    horche

  • 2. Data: 2004-05-31 18:15:36
    Temat: Re: Pomowienie na grupach dyskusyjnych
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    h...@w...pl news:c9fq8a$o7m$1@atlantis.news.tpi.pl

> [...]
    > rowniez wyrazili swoje niezadowolenie na grupie) na poparcie moich
    > dosadnych acz prawdziwych argumentow. Napiszcie co robic i jak sie

    Po pierwsze proponuje... olac ;)

    Mnie tak juz buzdygan scigal. Jak i ok 50 osob z calej Polski :P

    Prokuratura miala to tak gleboko ze o fakcie iz podobno gdzie pisal na mnie
    pozew dotarly do mnie tylko polotki :)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2004-05-31 19:14:04
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Rafal 'Raf256' Maj napisał:

    > Prokuratura miala to tak gleboko ze o fakcie iz podobno gdzie pisal na mnie
    > pozew dotarly do mnie tylko polotki :)

    Kimże jest BUZDYGAN ?

    --
    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 4. Data: 2004-05-31 19:38:35
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Stasio Podróżnik" B...@o...pl napisał(a)
    w news'ie: news:c9g047$oga$3@atlantis.news.tpi.pl

    > Kimże jest BUZDYGAN ?

    Negatywna legenda usenetu. ;-)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Czy to prawda doktorze, że jeżeli ktoś umrze we śnie to dowie się o tym

  • 5. Data: 2004-05-31 19:54:02
    Temat: Re: Pomowienie na grupach dyskusyjnych (buzdygan ;)
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    n...@n...spam.pl news:31052004.3AD216D9@andykowal.biaman.net

    > Negatywna legenda usenetu. ;-)

    E tam, dales sobie nawinac makaron na uszy! ;)

    p.s. przepraszam za strone z sygnaturki ale www mam w przebudowie, nie
    mniej jednak tresc powinna byc +/- dostepna

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )http://www.raf256.com/arnold/
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 6. Data: 2004-05-31 21:00:01
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c9g047$oga$3@atlantis.news.tpi.pl...

    > Kimże jest BUZDYGAN ?

    Grupowy popapraniec;)

    Pozdr
    Leszek

  • 7. Data: 2004-05-31 21:04:35
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Kimże jest BUZDYGAN ?

    Czytałeś Ferdydurke ?

  • 8. Data: 2004-06-01 09:35:20
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : >> Prokuratura miala to tak gleboko ze o fakcie iz podobno gdzie pisal na
    : >> mnie pozew dotarly do mnie tylko polotki :)
    : > Kimże jest BUZDYGAN ?
    :
    : Negatywna legenda usenetu. ;-)
    :