  • 1. Data: 2003-06-05 07:12:41
    Temat: Pomocy!Jestem podejrzany
    Od: Mirosław Paczkowski<m...@w...pl>

    Z góry prosze o wybaczenie ze zaprzątam was moim problemem,
    wiem jestem tu pierwszy raz i zaden z was nie ma obowiazku
    odpowiadać na moje pytania ale znalazlem sie w ciezkiej sytuacji i nie
    wiem co robic: jestem studentem UW, pracuje od roku w nocnej
    ochronie pewnej firmy w Warszawie ( na czarno), na zmianę z kolegą,
    siedze po prostu w nocy w budynku, uczę się itd, zresztą nie placą mi
    od 3 m. W zeszły weekend bylem tam w sobote, w niedziele zmienil
    mnie kolega(nowy),który byl tam też w piątek od godz17 do soboty
    rano. W poniedzialek okazalo sie, ze z kasetki z pieniedzmi zginelo
    ponad 2600 zl. Podejrzanymi jestesmy oczywiście :ja. moj zmiennik i
    byly pracownik ochrony, moj przyjaciel, który odwiedzil mnie w sobote,
    byl tez tu wtedy informatyk firmowy. Kasetka zostala podobno
    zabezpieczona przez naszego zwierzchnika (ochroniarza prowadzącego
    firme), jednak policja nie zostala oficjalnie zawiadomiona, co zreszta
    wolalbym zeby sie stalo...Podobno ktosma ja zbadac i stwierdzic czyje
    sa na niej odciski palcow...problem w tym ze moga byc tam rowniez
    moje! gdyz od ponad pol roku siedze przy biurku w ktorym ta kasetka
    byla, korzystam z komputera, grzebie w szufladach szukajac kartek
    do robienia notatek, dlugopisow, zóltych karteczek do zapisywania
    maili itd, a kasetka po prostu stoi sobie nie zabezpieczona w
    jakikolwiek sposob w jednej z szuflad ...co mam robic? co mi moze
    grozic z punktu widzenia prawa , gdy moj przyjaciel byl na policji z ta
    sprawa powiedzieli mu ze nie moga od niego przyjac zgloszenia bo nie
    jest poszkodowany...prosze o odpowiedz..

    -> http://usenet.pomocprawna.info