  • 1. Data: 2004-11-24 22:13:31
    Temat: Polisa posagowa
    Od: "Karolina" <k...@l...mm.pl>

    Witam

    Rodzice zalozyli mi 4 polisy , 2 po 40000 dnia 1 grudnia 1984r na okres 20
    lat (skladka 176 zl) i 2 po 150000 1 listopada 1988r. na 16 lat.(skladka
    840zl) W pierwszych 2 polisach mam jakis zalacznik w ktorym jest napisane ze
    nominalna suma ubezpieczenia podwyzsza sie rocznie o 8,8 % , w nastepnych ze
    podwyzsza sie w roku 88 o 28 %. Te 2 z 1 listopada juz sie skonczyly,
    dostalem zawiadomienia z pzu ze moge odebrac po 432 zl :) I teraz pytanie ,
    ile moge rzeczywiscie dostac za nie ? Dodam ze jestem z Lodzi.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-24 22:35:30
    Temat: Re: Polisa posagowa
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Karolina wrote:
> [...]
    > podwyzsza sie w roku 88 o 28 %. Te 2 z 1 listopada juz sie skonczyly,
    > dostalem zawiadomienia z pzu ze moge odebrac po 432 zl :) I teraz pytanie ,

    więcej
    w sądzie

    poszukaj, nie raz już było

    KG