  • Data: 2004-08-24 11:42:24
    Temat: Polisa na zycie w PZU...
    Od: "SAintol" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam taki problem. 1986 roku moi dziadkowie wykupili mi w PZU polise na zycie
    na sume ubezpieczenia 50 tys zl.
    Po 18 latach systematycznego wplacania na ta polise nie malych pieniedzy
    przez moich dziadkow, chcialem skorzystac z mozliwosci wyplacenia pienidzy.
    I tu zaczely sie schody:

    pani w PZU powiedziala ze po przekalkulowaniu polisy przysluguje mi do
    wyplaty 350 zl. (trzysta piecdziesiat zl.)

    W jaki sposob zalatwic ta sprawe z PZU by wyplacili mi nie zasilek a
    prawdziwa kwote jaka przysluguje...Pani w PZU mowlia bym pisal odwolanie.
    Tyle tylko ze ja nie mam pojecia jak to napisac, na jakie paragrafy sie
    powolac...

    Moze mial ktos z taka sprawa doczynienia?? prosze o pomoc...

    Pozdrawiam
    SAintol