  • 1. Data: 2004-01-29 09:26:11
    Temat: Polisa PZU SPORT - problem z odszkodowaniem
    Od: "Pilar" <p...@i...pl>

    Witam.
    Jestem sportowcem wyczynowym i mam ubezpieczenie PZU SPORT.
    Pod koniec maja doznałem kontuzji - urazu (podczas zawodów), a konkretnie
    wypadł mi dysk i uciskał na korzeń nerwowy.
    Prawa noga stała niesprawna. Rezonans magnetyczny wykazał problem na
    poziomie L4/L5.
    Leczenie różnymi sposobami nie przyniosło poprawy.
    Pod koniec października poddałem się operacji kręgosłupa, ale rokowania na
    powrót do sportu są niewielkie.

    Byłem na komisji lekarskiej na początku stycznia.

    Kilka dni temu dostałem odpowiedź że...
    NIE MAM TRWAŁEGO USZCZERBKU NA ZDROWIU i nie wypłacą odszkodowania!!!
    Mam 30 dni na odwołanie sie.

    W związku z tym zapytuję się co napisać w odwołaniu, czy przyda sie jeszcze
    jakieś zaświadczenie od lekarza.

    Dzieki za wszelką odpowiedź i poradę.
    Pozdrawiam
    Ryszard Pilarczyk
    p...@i...pl

  • 2. Data: 2004-01-29 10:32:21
    Temat: Re: Polisa PZU SPORT - problem z odszkodowaniem
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Pilar" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam 30 dni na odwołanie sie.
    >
    > W związku z tym zapytuję się co napisać w odwołaniu, czy przyda sie jeszcze

    Przepraszam a ci panowie na komisji lekarskie j to lekarze czy kowale??
    Lekarze powinni znać dobrze jaka jest definicja zdrowia zgodna z unormowaniami
    WHO. Można też niemal identyczną definicję znaleźć w Słowniku Języka Polskiego.
    No i zapewne twój stan jest na tyle dobry że możesz uprawiać sport? ;))
    A jeśli nie możesz to raczej jest pewne, że Masz trwały uszczerbek na zdrowiu.
    No i jeszcze jedno Udaj się z dokumentacją medyczną do dwóch biegłych sądowych z
    zakresu medycyny niech wydadzą opinie. Jeszcze lepiej jak zdobędziesz się na
    trzech.
    Potem proponuje byś udał się do ubezpieczyciela i zażądał na piśmie wydania
    opinii lekarskiej na podstawie której wydano takową decyzję.
    No i na koniec szykuj się do walki w Sądzie.

    --
    Stan_Z

    Nie trzeba szukać przekupnego sędziego wystarczy mieć w kieszeni swojego
    biegłego, a jeszcze lepiej kilku.

    GG 491282

  • 3. Data: 2004-01-29 11:10:07
    Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

> [...]
    > Mam 30 dni na odwołanie sie.
    >
    > W związku z tym zapytuję się co napisać w odwołaniu, czy przyda sie

    Oczywiście że masz szanse.
    Jestem po podobnym urazie kręgosłupa i przebyłem już kilka komisji.
    Jedna komisja uznawała 20 %, druga 30 % a w innej (ZUS) 0%:))
    Wszystcy bazują na tym, że potencjalny poszkodowany nie będzie się
    odwoływał, ponieważ nie wie jak lub mu się nie chce albo jest za bardzo
    zajęty swoim leczeniem.
    Najlepsi pod tym względem są lekarze ZUS, którzy mają odgórne wskazówki (bo
    inaczej nie moge tego wytłumaczyć). Przychodziłem na komisję z papierami z
    których wynikało powazne ograniczenie zdrowia a lekarzowi nie chciało się
    nawet wstawać zza biurka żeby mnie zbadać. Jedyne co potrafił to "Proszę się
    schylić". Nawet jak mi się nie udawało to stwierdzał że jestem zdrowy.
    Dopiero biegli sądowi mówili coś innego.
    Tacy lekarze są bezkarni i bez śladów etyki zawodowej. Dobrze wiedzą, że jak
    będą za dużo stwierdzać ubytków na zdrowiu to stracą stołek w komisji.
    Koniecznie sie odwołuj i życzę powrotu do zdrowia.
    PS. Mi też nie rokowano powrotu do sportu ale się udało:) Potrzeba tylko
    cierpliwości...

    Piotr