    From: "Pilar" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Polisa PZU SPORT - problem z odszkodowaniem
    Date: Thu, 29 Jan 2004 10:26:11 +0100

    Witam.
    Jestem sportowcem wyczynowym i mam ubezpieczenie PZU SPORT.
    Pod koniec maja doznałem kontuzji - urazu (podczas zawodów), a konkretnie
    wypadł mi dysk i uciskał na korzeń nerwowy.
    Prawa noga stała niesprawna. Rezonans magnetyczny wykazał problem na
    poziomie L4/L5.
    Leczenie różnymi sposobami nie przyniosło poprawy.
    Pod koniec października poddałem się operacji kręgosłupa, ale rokowania na
    powrót do sportu są niewielkie.

    Byłem na komisji lekarskiej na początku stycznia.

    Kilka dni temu dostałem odpowiedź że...
    NIE MAM TRWAŁEGO USZCZERBKU NA ZDROWIU i nie wypłacą odszkodowania!!!
    Mam 30 dni na odwołanie sie.

    W związku z tym zapytuję się co napisać w odwołaniu, czy przyda sie jeszcze
    jakieś zaświadczenie od lekarza.

    Dzieki za wszelką odpowiedź i poradę.
    Pozdrawiam
    Ryszard Pilarczyk