  • 1. Data: 2004-01-29 00:12:36
    Temat: Biuro porad prawnych - co o tym myślicie
    Od: "artur" <a...@p...onet.pl>

    Witam,

    co myślicie o otwieraniu przez absolwentów prawa biur porad prawnych
    (ewentualnie inne analogiczne nazwy)? Opłaca sie taki interes? A może znacie
    odważnych, którzy juz zaryzykowali?

    To w związku z niedawnym wyrokiem TK.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 2. Data: 2004-01-29 11:46:45
    Temat: Re: Biuro porad prawnych - co o tym myślicie
    Od: "K w I" <c...@p...pl>

    też się nad tym poważnie zastanawiam. Wszystko wskazuje na to - czemu nie?
    Słysze już zgrzytanie zębów radczyków i adwoków...

  • 3. Data: 2004-01-29 11:57:34
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik K w I napisał:

    > też się nad tym poważnie zastanawiam. Wszystko wskazuje na to - czemu nie?

    wyprzedziłem Was, hie hie :)

    > Słysze już zgrzytanie zębów radczyków i adwoków...

    1. Dlaczegóż to?
    2. Obrażanie przedstawicieli innych korporacji, chyba nie jest zbyt
    eleganckie.

  • 4. Data: 2004-01-29 14:40:52
    Od: "K w I" <c...@p...pl>

    Primo: gratuluję.
    Secundo: nikogo nie obraziłem.

  • 5. Data: 2004-01-29 18:12:56
    Od: "Michał Siarkiewicz" <e...@g...pl>

    Użytkownik "K w I" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    > też się nad tym poważnie zastanawiam. Wszystko wskazuje na to - czemu nie?
    > Słysze już zgrzytanie zębów radczyków i adwoków...

    Ja nie będę zgrzytał.
    Pozdrawiam odważnych i chętnych do udzielania porad.

    Michał

    *********************
    Mecenas
    www.prawo.hg.pl
    *********************

  • 6. Data: 2004-01-30 09:54:12
    Od: "Michał Mokosa" <m...@w...pl>

    Użytkownik "artur" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > co myślicie o otwieraniu przez absolwentów prawa biur porad prawnych
    > (ewentualnie inne analogiczne nazwy)? Opłaca sie taki interes? A może

    Jako potencjalny klient jestem za. Mam raczej zle doswiadczenia z
    kancelariami - jestem za maly, zeby byc traktowanym powaznie. Moze to jest
    nisza rynkowa? A jakby tak jeszcze przez Internet? Chyba Murator ma
    prawnikow swiadczacych porady korespondencyjnie za jakies przyzwoite
    pieniadze, wiec chyba sie sprawdza.
    pzdr
    M.

    PS. Jak byscie sie zdecydowali i zaczeli dajcie znac :-)