    From: "Piotr" <n...@p...tu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Policja - zgłoszenie włamania, umorzenie śledztwa
    Date: Thu, 16 Dec 2004 08:26:45 +0100

    witam!
    ukradli mi radio z samochodu (kolejny raz), zglosilem to na policje i po
    kilku dniach przyszlo zawiadomienie o umorzeniu sledztwa, jest jednak
    wiadomo kto tego dokonal (co prawda nie bezposrednio - ale zwsze widze te
    same osoby ( malolaty ok 15-16 lat) ktore to robia i wiem gdzie mieszkaja -
    policja tez). Czy istnieje jakas mozliwosc sprawdzenia jakie czynosci
    zostały wykonane aby to wyjasnic? czy mozna sie jakos odwolac od umorzenia
    sledztwa? czy poszkodowanemu przysluguja jakies prawa?
    ponadto spotkala mnie niemila sytulacja - gdyz policjant ktory spisywal
    moje zeznania opowiadal o nich innym policjantom co wywolalo plotki i duze
    nieprzyjemnosci dla mnie i bliskiej mi osoby. Czy istnieje jakias poufnosc
    zeznan? czy mozna sie gdzies poskarżyć na dzialanie policji? jesli tak to
    gdzie i czy to cos da?

    Pozdrawiam grupowiczów :)