    From: Krystian <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Policja, rewizja, protokół
    Date: Sat, 14 Jul 2007 13:46:19 -0700

    przeszukalem grupe ale na moje pytanie nie znalazlem odpowiedzi, moze
    zle szukalem- wybaczcie,
    jest to pytanie czysto teoretyczne, sytuacja nigdy nie miala miejsca
    (w moim przypadku)
    Sprawa wyglada nastepujaco;
    Kontrola drogowa - funkcjonariusz ladnie sie przedstawia, kto i skad
    prosi o dokumenty, sprawdza, wszystko ladnie pieknie
    Funkcjonariusz prosi o otworzenie bagaznika samochodu, pokazania
    zawartosci popielniczki, schowka... i tu moje pytania
    czy mam prawo zadac protokolu przy rewizji samochodu? bagaznika?
    wnetrza pojazdu?
    jezeli tak to protokol ma zostac sporzadzony na miejscu? czy
    funkcjonariusz moze sporzadzic go pozniej w komendzie?
    jezeli moze go sporzadzic pozniej to jak on ma zostac dostarczony do
    osoby ktorej pojazd byl przeszukiwany ?
    chcialbym sie tez dowiedziec czy przy rewizji osobistej, na ulicy,
    protokoly musz byc sporzadzone tu i teraz czy moga byc pozniej ? tylko
    jak dostarczone?
    wiem ze takie zazadanie protokolu to tylko sprawi ze policjant sie
    zagotuje, ale chcialbym to wiedziec