    From: "Lipa2" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Policja gospodarcza
    Date: Mon, 5 Apr 2004 11:17:27 +0200

    Witam
    Mam takie pytanko.
    Mieszkam sobie w akademiki i w ostatni piątek z rana wpadła do naszego
    pokoju policja gospodarcza. Ktoś doniusł na nas że sprzedajemy karty
    telefoniczne. Oczywiści e to kompletna bzdura i nic funkconariusze policji
    nie znależli.
    Przyczepili się natomiast do naszych kompów i zostały one zarekwirowane (
    oczywiście nie posiadaliśny orginelnalnego porogramowania)
    Moje pytanie nie dotyczy grożących mi konsekwencji ale chodzi mi o to czy
    jeżeli ktoś złożył na nas donos (czytaj podkablował) to czy dane takiej
    osoby są do wglądu dla mnie czyli osoby oskarżonej.
    I czy możliwe że donos na policie mogła złożyć osoba anonimowa.
    Pozdrawiam
    Lipa