  • Data: 2003-03-24 14:42:01
    Temat: Re: Policja do mnie dzwoniła?
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Agent 0700 wrote:
    > No tam lipa taka poszła, że zginęła dziewczyna i poszedł
    > mój post, że niby hujowa.

    Daj spokój. Kumple Cię wkręcają.
    Na tej grupie jest co najmniej jeden - Artur Sokołowski administrator jasien.net -
    co
    to publicznie na swoich stronach hełpi się publikowaniem listów z włamania na
    pocztę
    Interii i... chodzi sobie od ponad roku spokojnie po ulicach bo prokuratura
    i policja ma ponoć chwilowo pilniejsze sprawy niż jakiś tam haker.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm