    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Policja a sprawa cywilna
    Date: Wed, 22 Jun 2011 10:32:06 +0200

    Witam,

    jest sobie sytuacja: klient taksówki obrzygał wnętrze pojazdu.
    Taksówkarz wzywa w takich wypadkach policję. I dalej wg jego opowieści:
    ,,spisuja dane personalne klyenta, sporzadzaja notatke gdzie zwykle
    opisuja co zastali i wjakim stanie jest wóz i klient. I potem wszyscy
    rozchodzimy sie do swoich zajec. Taka notatka jest bardzo pomocna bo
    potem policjant wystepuje w sprawie jako swiadek. Wiesz bywalo juz tak u
    kolegów ze klient sie zaparl i twierdzil ze on nic nie napaskudzil.''

    Wg mnie ta zabawa z policją jest bezpodstawna, bo to przecie sprawa
    cywilna i wyłącznie cywilna. Jak mi kolega zarzyga tapczan w domu, to
    też mogę wezwać policję? Jest tu jakieś wykroczenie, żeby podpadało pod
    policję?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek