    From: "musta" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Policja a glasny sasiad
    Date: Mon, 18 Jul 2005 11:21:33 +0200

    Czesc mam taki problem - w bloku na przeciwko zagniezdzil sie jakis dresiarz
    ktory katuje disco przy otwartych oknach na pelny regulator.

    jakos z miesiac wytrzymalem i zaczalem wzywac policje po wczesniejszym
    ustaleniu nr lokalu

    nawet niezle przyjezdza - byla juz z 10 razy - ale zastanawiam sie dlaczego
    oni staraja sie coraz natarczywiej ustalic moje dane. Ja ich nie chce
    podawac, bo kto wie jakie dres ma kontakty albo co policjant chlapnie
    podczas interwencji (zdaza sie). Zreszta to nie ja halasuje.

    Wyglada na to ze policja nic nie moze zrobic poza upominaniem - podobno zeby
    ukarac dresa mandatem musza znac moje dane.(?!)

    Cala sytuacja wydaje mi sie byc dziwna. Bo policja za kazdym razem po
    wezwaniu rzeczywiscie ucisza dresiarza ale nastepnego dnia on znowu urzadza
    nocne koncerty. Za kazdym kolejnym wezwaniem coraz usilniej staraja sie
    dostac moje nazwisko i adres.

    Czy wszystko co moga zrobic to grozenie palcem?

    Dresiarz, sadzac z wygladu nie nalezy do spokojnych wiec w trosce o siebie i
    moja rodzine, moje szyby i samochod wole pozostac incognito :-)

    musta