  • Data: 2005-07-18 11:18:38
    Temat: Re: Policja a glasny sasiad
    Od: "Gracjan [niedziedz]" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dbg1d3$52j$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał
    >
    > Moze, ale dres tez moze mandatu nie przyjac. A w Sadzie zeznanie
    policjanta
    > moze nie wystarczyc. Dres przeciez moze "wystawic" wlasnych
    > kontr-swiadków...

    Tak mi przyszło do głowy... gdyby musta zrobił filmik dokumentalny na temat
    swojego sasiada. Za kazdym razem kiedy hałasuje zrobić filmik poglądowy jak
    to wygląda wraz z nakreceniem w jednym ujeciu np aktualnej gazety z widoczna
    datą. Godzina chyba nie bedzie grać wielkiej roli bo teraz ciemno jest
    dopiero po 22 a wiec kiedy obowaizuje juz cisza nocna.
    Potem wysłać anonimową skargę i film w załączniku.
    Pozdr.
    Gracjan