  • 1. Data: 2007-10-12 08:18:11
    Temat: Polacy to najgłupszy naród?
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Jeden istotny argument, za podnoszeniem minimalnej płacy jest taki, że każdy
    człowiek ma niezbywalną i przyrodzoną godność. Skoro można podnosić płace
    dla szefów rad nadzorczych, prezesów banków, prezesów spółek,
    przewodniczących konsorcjów i wybranym dziennikarzom w bajońskich
    wysokościach itp., to dlaczego traktuje się całe społeczeństwo jak
    niewolników, których kosztem te wybrane elity pasożytują w rozpychu? Na
    pierwszym miejscu chłowiek! A człowiek, żeby zachował swoja godność nie może
    być poniżany. Poniżaniem jest "spłacaniem" człowieka za jego służalczość
    głodowymi płacami. Nie ma tu w XXI w. żadnego logicznego tłumaczenia, za
    utrzymywaniem niewolniczej pracy, bez rzetelnego wynagrodzenia. Kapitalista
    zawsze będzie tak tłumaczył swój wyzysk, ale większości nie może poniżać.
    Chęć zachowania przez elity wyjatkowych przywilejów płacowych, to jest
    egoizm i wywyższanie się. Nie jest prawdą, że godziwe wynagradzanie za
    wykonywana pracę, prowadzi do większego bezrobocia. To nie może być
    decydujący za utrzymaniem niewolniczej pracy argument. Pieniądz napędza
    koniunkturę. Jedynym argumentem za utrzymywaniem glodowych płac przez
    rządzących jest taki, że zniewolnne społeczeństwo jest posłuszne, a
    społeczeństwo syte jest niezależne i wolne i nie dałoby się podporządkować.

    boukun

  • 2. Data: 2007-10-12 10:20:28
    Temat: Re: Polacy to najgłupszy naród?
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    nie karmić trolla !
    Jacek

  • 3. Data: 2007-10-12 14:48:17
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > nie karmić trolla !
    > Jacek

    nie czytałem co tam nabazgrolił idiota ,ale czytając autora i tytuł wątku
    można się zgodzić...;)

    pzdr,
    dkzzzzzz.

  • 4. Data: 2007-10-14 07:22:22
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 12 Oct 2007 10:18:11 +0200, boukun wrote:

> [...]
    > zawsze b?dzie tak t?umaczy? swój wyzysk, ale wi?kszo?ci nie mo?e poni?aae.
    > Ch?ae zachowania przez elity wyjatkowych przywilejów p?acowych, to jest
    > egoizm i wywy?szanie si?. Nie jest prawd?, ?e godziwe wynagradzanie za
    > wykonywana prac?, prowadzi do wi?kszego bezrobocia. To nie mo?e byae
    > decyduj?cy za utrzymaniem niewolniczej pracy argument. Pieni?dz nap?dza
    > koniunktur?. Jedynym argumentem za utrzymywaniem glodowych p?ac przez
    > rz?dz?cych jest taki, ?e zniewolnne spo?ecze?stwo jest pos?uszne, a
    > spo?ecze?stwo syte jest niezale?ne i wolne i nie da?oby si? podporz?dkowaae.

    na co czekasz ?

    walizka,lotnisko,Londyn !!!

    --
    futszaK
    0601061867

  • 5. Data: 2007-10-14 11:39:45
    Temat: Re: Polacy to najg?upszy naród?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    futszaK pisze:

    > na co czekasz ?
    > walizka,lotnisko,Londyn !!!

    Do cholery... skoro już musisz go wyciągać mi z KF to mógłbyś go
    przynajmniej nie cytować?! Nie wiesz, że on masturbuje się do każdego
    postu w którym jakiś cytat jego wypocin się pojawił?!

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 6. Data: 2007-10-14 15:50:44
    Temat: Re: Polacy to najg3upszy naród?
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Do cholery... skoro już musisz go wyciągać mi z KF to mógłbyś go
    > przynajmniej nie cytować?! Nie wiesz, że on masturbuje się do każdego
    > postu w którym jakiś cytat jego wypocin się pojawił?!

    Kuźwa, ty podglądaczu!

    boukun