    From: "Mirek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pokrycie kosztów okularów przez pracodawcę
    Date: Thu, 28 Mar 2002 16:23:13 +0100

    Witam,
    Co w praktyce oznacza „Pracodawca jest obowiązany zapewnić pracownikom
    okulary korygujące wzrok, zgodnie z zaleceniem lekarza... podczas pracy
    przy obsłudze monitora komputerowego” (Dz.U.98.148.973)? W mojej firmie
    uzyskałem informację, że zwracane są koszty szkieł „podstawowych” po
    złożeniu podania do prezesa i po jego pozytywnym rozpatrzeniu. Czy jest to
    dobra wola pracodawcy czy obowiązek? Czy jest gdzieś określone za jakie
    szkła są zwracane koszty? Czy tylko za szkła są zwracane koszty czy za całe
    okulary?
    Pozdrawiam,
    Mirek