  • 1. Data: 2006-11-09 11:33:34
    Temat: Podział majątku po małżeństwie
    Od: "Awak" <f...@w...nospam.pl>

    Witam

    Mam prośbę do grupowiczów, czy może znacie jakąś dobrą stronę www na której
    mogę poczytać o podziale majątku (osobna sprawa cywilna po orzeczeniu
    rozwodu) o co mogę wnosić, jakie dokumenty mam przedstawiać itp.

  • 2. Data: 2006-11-09 12:02:46
    Temat: Re: Podział majątku po małżeństwie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Awak" <f...@w...nospam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mogę poczytać o podziale majątku (osobna sprawa cywilna po orzeczeniu
    > rozwodu) o co mogę wnosić, jakie dokumenty mam przedstawiać itp.

    to zalezy jakie masz kwity na druga strone, jak ta druga strona jest
    zdeterminowana do obrony/ataku, jakie ona ma kwity na ciebie

    wtyczne mniej wiecej sa takie, to czego sie dorobiliscie wspolnie, po
    polowie, ale to tak z grubsza, reszta jak pisalem powyzej, roznie bywa

  • 3. Data: 2006-11-09 16:32:28
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net>

> [...]
    > mogę poczytać o podziale majątku (osobna sprawa cywilna po orzeczeniu
    > rozwodu) o co mogę wnosić, jakie dokumenty mam przedstawiać itp.

    Po pierwsze sprecyzuj kto wystepuje z powodztwem o podzial - Ty czy byly
    małżonek?
    Wnosisz o podzial majatku przedstawiajac sposob tego podzialu. Na to
    wypowiada sie druga strona - czy akceptuje, ewentualnie przedstawia wlasny
    plan podzialu.
    Latwosc i szybkosc procesu zalezy od woli wspolpracy stron.
    Co do dowodów to trudno tu cokolwiek podpowiadac, bo to zalezy od skladników
    majątku i od konkretnej sytuacji majątkowej. Dowody moga byc przerozne - od
    swiadkow na okolicznosc wyposazenia wspolnego domu na dzien ustania
    malzenstwa - po zaswiadczenia o wysokosci zarobkow.
    Musisz tez wiedziec, ze procesy o podzial majatku malzonkow to jedne z
    najtrudniejszych i najdluzej ciagnacych sie proces sadowych.
    Zapraszam na Forum Prawników - www.advokat.com.pl