  • 1. Data: 2006-09-17 03:56:24
    Temat: Podział majątku
    Od: chepre<a...@t...pl>

    Witam Wszystkich. Mam taki oto problem: Po śmierci matki majątek (grunt z
    zabudowaniami) został sądownie podzielony pomiedzy mnie , ojca i siostrę, po
    1/3. Niedługo mieliśmy iść sfinalizować to wszystko notarialnie, zaraz po
    sprawie o podziału majatku siostra siostra w obecności adwokatki która
    prowadziła moją sprawę zrzekła się swojej 1/3 na mnie sporządzająć umowę
    wstępną.Niestety niedawno stwierdziła że taka umowa jest nic nie warta i że ona
    teraz nie zrzeka się. Co dalej z tym mozna zrobić?

    -> http://usenet.pomocprawna.info