  • 11. Data: 2005-03-29 18:16:42
    Temat: Re: Podwyższenie abonametu, który w umowie jest stały!!
    Od: "Marcin Kozłowski" <k...@W...gazeta.pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Tak prawdę mówiąc wydaje mi sie że wprowadzenie podatku przez ustawę
    > (VAT) nie będzie nawet żadną zmianą umowy. To obowiązek publicznoprawny
    > który jest nie zależy ood stron. Czy dostawca internetu nie jest
    > przypadkiem tylko płatnikiem podatku, a podatnikiem nie jest nabywca
    > usługi (internetu)?

    Nie, obowiazek podatkowy ciazy na dostawcy.

  • 12. Data: 2005-03-29 18:16:47
    Od: "koziol" <k...@W...gazeta.pl>

  • 13. Data: 2005-03-29 18:26:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grandalf" <grandalf_anty_@_reklama_op.pl> napisał w wiadomości
    > Umowe na świadczenie dostępu do internetu podpisałem rok temu. W niej
    > kwota
    > abonamentu to 35zł. Teraz admin pisze mi, że podwyższa abonament za
    > względu
    > na VAT TPSA na 40zł. W umowie nic nie ma żeby zmieniać kwote abonamentu.
    > Czy
    > jest to zgodne sprawem? Czy musze płacić wyższy abonament?
    > Pozdrawiam

    35 zl Netto czy Brutto ?

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 14. Data: 2005-03-29 19:09:46
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Big Jack wrote:
    > W wiadomości: news:d2c4pe$iit$2@inews.gazeta.pl

    > Jeśli takie rozwiązanie przewiduje regulamin/umowa.

    jeżeli regulamin nie przewiduje zmiany umowy od strony admina przed
    upływem czasu na jaki została to wtedy nie ma mozliwosci zmiany
    Ale w taki zapis nie wierze.

  • 15. Data: 2005-03-29 19:10:59
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Johnson wrote:

> [...]
    > który jest nie zależy ood stron. Czy dostawca internetu nie jest
    > przypadkiem tylko płatnikiem podatku, a podatnikiem nie jest nabywca

    Zgadza się, ale kwota zawarta na umowie jest kwota brutto, czyli vat
    walnął w admina, które chce to przerzucić na klienta.
    Wolno mu, ale klient wcale nie musi sie na to zgodzic i wowczas sie
    rozstaja.

  • 16. Data: 2005-03-29 19:12:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kam wrote:
    > Johnson napisał(a):
    >

    > Pytanie zrozumiałem tak, że nie chodzi tu tylko o dodanie VATu...
    > "Teraz admin pisze mi, że podwyższa abonament za względu
    > na VAT TPSA na 40zł. "

    uzasadnienie admina nie ma zadnego znaczenia
    jest to po prostu podwyzka,
    to ze cos tam sie probuje tlumaczyc to jego sprawa
    rownie dobrze moglby napisac, ze ze zwzgledu na przelatujace bociany.

  • 17. Data: 2005-03-29 19:36:03
    Od: "Grandalf" <grandalf_anty_@_reklama_op.pl>

    Grandalf wrote:
> [...]
    > abonament za względu na VAT TPSA na 40zł. W umowie nic nie ma żeby
    > zmieniać kwote abonamentu. Czy jest to zgodne sprawem? Czy musze

    No prawde mówiąc to nie spodziewałem się takiego odzewu. Już wyjaśniam pewne
    sprawy.
    Abonament no 35zł brutto i tyle płaciłem każdy miesiąc.

    Skan umowy przesyłam w załączniku. Dane osobowe i niepotrzebne informacje
    usunąłem. Mam mało czasu bo już od nowego miesiąca jest abonament wyższy,
    więc musze przygotować dowody. Nie mam kasy na taki abonament.

    Nie chcesz płacić prowizji? To nie płać na www.swistak.pl
    Nie masz konta? To załóż. Rejestracja trwa 3 min, a już po 24h
    możesz kupować. Polecam

  • 18. Data: 2005-03-29 19:42:59
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    _ValteR_ wrote:
    > A jeśli nie ma podanej ceny netto? wtedy moze jest mozliwośc
    > pokombinować.

    Nie ma czegos takiego jak cena netto. Cena jest zawsze brutto, netto
    moze byc *dodatkowo*, w celach *tylko informacyjnych*.

    Umowa jets podpisana na cene brutto, zadne VATy czy smierc psa
    kierownika tu nie maja znaczenia.

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 19. Data: 2005-03-29 19:44:02
    Od: "Grandalf" <grandalf_anty_@_reklama_op.pl>

    Grandalf wrote:
> [...]
    > abonament za względu na VAT TPSA na 40zł. W umowie nic nie ma żeby
    > zmieniać kwote abonamentu. Czy jest to zgodne sprawem? Czy musze

    Dziękuje za pomoc. Myślę, że to ułatwi sprawe.
    http://www.dakomp.za.pl/umowa.html
    pod tym adresem jest kopia mojej umowy.
    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2005-03-29 19:51:35
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 29 Mar 2005 20:26:57 +0200, "Przemek R..."
    .pl> wrote:

    > 35 zl Netto czy Brutto ?
    A czy ustawa o cenach nie nakazuje podawac brutto gdy nabywca jest
    konsument?

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum