  • 1. Data: 2005-03-29 11:31:31
    Temat: Podwójne obywatelstwo, a służba w policji
    Od: "Rysiek" <r...@i...pl>

    Proszę szanownych grupowiczy o wykładnię art. 25 ustawy "o Policji" - czy
    tzw. podwójne obywatelstwo (polskie i niemieckie) dyskwalifikuje kandydata
    do służby w Policji ?
    Rysiek

  • 2. Data: 2005-03-29 12:09:31
    Temat: Re: Podwójne obywatelstwo, a służba w policji
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Rysiek napisał(a):
    > Proszę szanownych grupowiczy o wykładnię art. 25 ustawy "o Policji" - czy
    > tzw. podwójne obywatelstwo (polskie i niemieckie) dyskwalifikuje kandydata
    > do służby w Policji ?

    MZ zdaniem nie, przynajmniej nie ze względu na brak obywatelstwa
    nie lepiej spytać w policji?

    KG

  • 3. Data: 2005-03-29 12:10:29
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Rysiek wrote:
    > Proszę szanownych grupowiczy o wykładnię art. 25 ustawy "o Policji" -
    > czy tzw. podwójne obywatelstwo (polskie i niemieckie) dyskwalifikuje
    > kandydata do służby w Policji ?

    Jako obywatel Polski masz obywatelstwo polskie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-03-29 15:59:27
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> naskrobał/a w

    > Jako obywatel Polski masz obywatelstwo polskie.

    Trochę to masło maślane. :)

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    To all you virgins, thanks for nothing.

  • 5. Data: 2005-03-29 19:09:08
    Od: "Pawcio" <1...@w...spamowcow>

    > Trochę to masło maślane. :)
    Tzn IMHO że nie ma czegos takiego jak podwójne obywatelstwo.Jak masz obywatelstwo
    Polskie to
    nikt nie bedzie pytał czy przy okazji masz jakieś inne.IMHO.Ustawe czytałem bardzo
    dawno ale tak mi sie kojarzy.

  • 6. Data: 2005-03-29 19:17:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rysiek" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > tzw. podwójne obywatelstwo (polskie i niemieckie) dyskwalifikuje

    Samo obywatelstwo Cię nie dyskwalifikuje, ale możesz mieć kłopot z
    uzyskaniem poświadczenia bezpieczeństwa, a to już skutkuje
    dyskwalifikacją.

  • 7. Data: 2005-03-30 06:41:14
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Pawcio wrote:

    > Tzn IMHO że nie ma czegos takiego jak podwójne obywatelstwo.Jak masz
    > obywatelstwo Polskie to nikt nie bedzie pytał czy przy okazji masz
    > jakieś inne.IMHO.Ustawe czytałem bardzo dawno ale tak mi sie kojarzy.

    Tak, napewno?
    To powiedz mi dlaczego wojsko nie bierze tych co mają podwójne
    obywatelstwo. Mój brat cioteczny ma niemieckie. Miał już bilet, poszedł
    do WKU, kazali mu pokazać germański paszport i stwierdzili: "to panu
    już dziękujemy"

  • 8. Data: 2005-03-30 15:12:20
    Od: "Pawcio" <1...@w...spamowcow>

    Tak, napewno?

    Nie napewno IMHO.Poczytaj sobie ustawę to będziesz wiedział napewno.

    Zapytaj w WKU.