eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Podstawy prawne do zwrotu urządzeń firma - firma
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2012-04-06 10:13:53
    Temat: Podstawy prawne do zwrotu urządzeń firma - firma
    Od: Krzysiek <d...@p...fm>

    Witam, firma "a" zakupiła od firmy "b" partię urządzeń które nagminnie
    psują się - kilkukrotne naprawy gwarancyjne nie pomogły. Czy jest jakaś
    podstawa prawna do domagania się u sprzedawcy umożliwienia zwrotu
    urządzeń i zwrotu kasy?
    Z góry dzięki za wszelkie wskazówki
    pozdrawiam,
    K


  • 2. Data: 2012-04-06 10:34:26
    Temat: Re: Podstawy prawne do zwrotu urządzeń firma - firma
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Apr 2012, Krzysiek wrote:

    > Witam, firma "a" zakupiła od firmy "b" partię urządzeń które nagminnie psują
    > się - kilkukrotne naprawy gwarancyjne nie pomogły. Czy jest jakaś podstawa
    > prawna do domagania się u sprzedawcy umożliwienia zwrotu urządzeń i zwrotu
    > kasy?

    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,9,9,204,6591
    ,20111023,rekojmia-za-wady.html

    Z jednej strony zwróć uwagę na art.558 (rękojmię można wyłaczyć!),
    z drugiej art.574 (jak sprzedawcy zaczniesz wystawiać noty za
    wszystkie *udokumentowane* koszty zwiazane z reklamacjami,
    wliczajac w to roboczogodziny pracowników wraz z narzutami
    oraz koszty transportu, to może byc chętniejszy do rozwiazania
    w wersji "oddaję całosć, kasa z powrotem i do widzenia").

    pzdr, Gotfryd

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1